Jak pracujemy

 

Działamy na terenie całego kraju. Zapraszamy do naszej siedziby osobiście lub skorzystania z opcji odbioru sprzętu przez kuriera (door to door).

Serwis online w 4 krokach:

  1. Wypełniasz formularz zlecenia. Możesz to zrobić po wcześniejszym kontakcie z nami, kiedy poznasz już wstępną wycenę, diagnozę i czas naprawy.
  2. Po wypełnieniu formularza kurier przyjeżdża po paczkę jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Twoim zadaniem jest odpowiednie spakowanie paczki. Nie musisz nic drukować, posiadać listów przewozowych. Wszystko zrobi za Ciebie kurier, odbierając paczkę. Przygotuj tylko adres wysyłki i numer rozliczeniowy klienta (E2819X), przypomni też  kurierowi, że za pokrycie opłat jest po stronie odbiorcy. W momencie odbioru notebooka nic nie płacisz. Wszystkie płatności, w tym koszt transport, regulowane są po zakończonej naprawie.
  3. Po otrzymaniu paczki przyjmujemy ją do programu serwisowego, nadajemy numer zlecenia. Wysyłamy do Ciebie e-maila z potwierdzeniem przyjęcia sprzętu, prosimy o zapoznanie się z treścią zlecenia i w przypadku nieprawidłowości o kontakt z nami.
  4. Po zakończonej  naprawie zawsze dzwonimy z tą informacją do Klienta. Wtedy wybierasz formę zapłaty. W przypadku pobrania (najczęściej stosowana forma) łączna opłata za transport w dwie strony to 65 zł, w przypadku przedpłaty na konto to 50 zł. Jeżeli wybierasz opcję za pobraniem w ciągu 24 h odsyłamy paczkę, w przypadku przedpłaty na konto - dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

 

Serwis on-line 4 krokach

 

Działamy według zasad:

  1. Obecny czas realizacji zleceń to ok. 5 dni.
  2. Diagnoza i wycena są bezpłatne - wykonujemy je zazwyczaj w momencie przyjęcia na serwis. W większości przypadków usterki są standardowe i jesteśmy w stanie szybko je określić na podstawie modelu urządzenia i objawów.
  3. W przypadku gdy nie wyrazisz zgody na naprawę, nie ponosisz żadnych kosztów, oprócz ewentualnej opłaty za transport (przy korzystaniu z serwisu online).
  4. Na usługę i transport wystawiamy  faktury VAT na życzenie Klienta.
  5. Na wykonane usługi udzielamy standardowo 3-miesięcznej gwarancji. W przypadku wymian podzespołów w zależności od wymienianej części - do 12 miesięcy (nowa matryca, dysk, pamięci, zasilacz itp.);  tyczy się to także chipa BGA - w przypadku wymiany na nowy dajemy 12 miesięcy gwarancji. Okres gwarancyjny na podzespoły używane wynosi 3 miesiące.

Szanujemy Twoją prywatność:

  1. Dostęp do Twojego komputera jest ściśle limitowany. Technicy zajmują się nim tylko w firmie - pod okiem przełożonego.
  2. Zasady obowiązujące w naszej firmie jasno precyzują, że serwisant otwiera jedynie te pliki, które musi w celu wykonania zlecenia naprawy.
  3. Wszystkie napotkane podczas procesu naprawy informacje są objęte najwyższą dyskrecją.
  4. Jesteśmy jak księgowi lub doradcy, którym powierzasz swoje dane w celu wykonania dla Ciebie jakiejś pracy. Podchodzimy do tego profesjonalnie - zaufaj nam.
Znajdziesz nas w Google+Regulamin | © Copyright 2004-2017 J-COM SERWIS